Sunday, July 24, 2011

PELACUR!!!

INI SATU LAGI CERITA PASAL PELACUR!!!


Korang jangan marah kalau pepagi buta lagi Semut cerita pasal Pelacur ni. Tapi inilah hakikat didalam politik hari ini. Pelacur pun dah masuk politik.

Lagi pun, label apa lagi kita nak bagi kepada mereka yang melacurkan perjuangan mereka sendiri kalau bukan pelacur?

Jadi memang betul la apa yang dinyatakan oleh Mantan Ketua Wira Perkasa ni mengenai Menteri Besar Badut yang selalu tergagap - gagap tu.

Kata Arman Azha Abu Hanifah, Menteri Besar Selangor tu sekarang ni kerap kali berkelakuan seperti seorang pelacur.


Semua kerana cadangan Kerajaan Negeri yang nak membina kawasan perumahan KHUSUS untuk pekerja - pekerja asing disekitar kawasan Petaling Jaya.

Kata Arman lagi, tindakan itu dilihat tidak adil kerana rakyat Negeri yang bekerja di Petaling Jaya terpaksa membeli rumah diluar dari kawasan tersebut.
“He (Khalid) has prostituted himself in his promises to the people,” he said, pointing out that even locals were having a hard time getting houses in Petaling Jaya.
Betul jugak apa yang dikatakan oleh Si Arman ni. Apa kelebihan yang ada pada pekerja - pekerja asing ni sampai diorang perlu diberi kawasan perumahan sendiri?

Itu satu masalah la. Dah la nak dibagi rumah, dibuat pulak dikawasan yang ada potensi untuk membangun.

Masalah perumahan rakyat sendiri pun tak selesai lagi, nak bagi rumah pada orang luar? Apa ke bongok sangat Si Khalid Gagap ni?


Dia nak buat perumahan untuk pekerja asing ke atau dia nak buat rumah untuk 'Pelacur' asing? Maklum la, sejak dia jadi Menteri Besar ni, rumah - rumah 'urut' kan dah semakin banyak di Selangor.

Hari tu, dia juga yang buat slogan kata nak Merakyatkan Ekonomi Selangor. Ini nak merakyatkan orang luar pulak, menda kejadahnya? Bercakap pun tergagap - gagap, pun dia nak menipu jugak ke? Tak sedar diri punya manusia!!!

Sumber: http://semuthitam80.blogspot.com/2011/07/ini-satu-lagi-cerita-pasal-pelacur.html

No comments: